Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
Vrácení zboží můžete vyřídit osobně v našem výdejním skladě nebo zaslat zboží na naší adresu.
Bez- E, s.r.o., IČ: 17165962 se sídlem Tyršova 49, 58 865 Nová Říše, jednající jednatelem paní Jitkou Hameršmídovou.
Vždy prosím dodržte tento postup:
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány.
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte nebo napište nám.
Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).
Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu nebo emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu-faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).